Wednesday 20 April 2011

exam week!

okay..today is my 3rd paper..setakat 3paper nie aku xwase pape prob..alhamdullilah!
eventhough tyme study ley tibe-tibe nangis..tibe-tibe wase teringat kat die..tapi aku dpt wat yang terbaik! BREAK OFF bukan alasan tuk aku fail in study and pingat tu..aku target aku nk dapat!nk tunjuk kat boy tu..yang aku ley succes larh weyh xde kaw n klau ko nak tau..ble kaw xde kan aku wase lagi senang aku nak menghafal! hahahahaha~


haih!lagi 2paper jer..isnin da last paper..bangi!!i on my way!!really miss larh kt my fren!!perkara pertama aku nak wat..aku nk blaja main gitar ngan adik aku..yes!dats my vission after finish my study k!


nyway..dis last sem..banyak bagi aku memory..yg suck..yg best n funny..yang suck break off ngan die..yang funny aku ley nangis sebab laki??xpernah aku wat dlm life aku! and yang best..kenangan ngan ALL MY CLASSMATE..they'll so wonderful beb! sedoyh n berat atynyer nk tinggalkan kowunk..!


papepown..to dat boy..actually i still hoping on u but i know ur heart not for me anymore..she deserve better than me..than i accept it!!
u owez be my love dear..in the past..hahahahaah~



No comments:

Post a Comment