Tuesday 26 April 2011

PUISI TUK KAMU..

i copy dis puisi from sumwhere..dis poem i dedicate for him ( if he read)..i just want him to know yang even kite da break..aku still rindu and sayang kau..we have made a promise..yang kalau kite break and one of us da kapel kite still tggu each other..and aku pegang janji tu even it sound silly..i still love u beb..kau nak tau..bila aku wat istiqarah..i got a dream..aku pegang paper yang tulis name faiz tapi aku xnampak laki yang pegi tu..tapi aku yakin tu kau..aku nak kau tau..aku tunggu kau datang bawak bunga ros peach and a ring tuk aku..and kertas yang aku mimpi tu..aku akan tunggu dengan senyuman....:-) <3

penat di hati telah merasa
begitu pasti dengan yang ada
tak mau lagi ku cari pengganti
demi dirimu kujelang waktu



pergilah kekasihku
tinggalkanlah diriku
bila itu yang kau perlu
tuk yakinkan cintamu kepadaku

… menangis bagai teriris
aku bertahan dengan harapan
kata hatimu akan menuntunmu
untuk kembali padaku lagi

oh lelakiku buka mata hatimu
hanya perempuan ini
yang terbaik dan sangat sayang padamu
kata hatimu mesti menuntunmu


aku masih bernafas
tapi jelas nafas ini yang berbeda dari kemarin
ketika detik terus bergulir
dan aku masih bersandar disini dihatimu
detak itu masih ku dengar
tapi hangat itu  kadang hangat kadang berlalu
bersilih ganti dengan sepi
kemana hati ini harus ku bawa
adakah ku temui jawab itu dihujung sana

atau hanya sang waktu...



No comments:

Post a Comment