Thursday 21 April 2011

malam..


Suara kisah kita
Yang sehalus sahutan di mata
Segala norma yang melena ku
Pada aroma syurga kita
Nan syahdu cinta menunggu
Sayunya kerna air matamu
Nadiku bagaikan berlagu
Nantimu hentikan apa berlaku padamu
Yang ku temu
Hadirmu sambutlah damba dakapanku

Suria kasih kita
Yang berbisik gerimis serinya
Seindah frasa yang damaikan ku
Walau sezarah air mata
Biarku kucup wajahmu
Leburkan saja ia padaku

hye..
bila dengar lagu ni tibe-tibe aku teringat kat dia..tapi dia ingat tak aku? aku rindu dia sangat..aku nak sangat jumpe dia..tapi dia rindu tak kat aku cam aku rindu dia sekarang?dia nak jumpa aku lagi tak?? lagu ni wat aku sedih..wat aku miss dia..dulu..'kalau mock rindu owg, mock pandang la langit tu..tengok bintang and bulan..cantikkan?ty bila windu pandang tau..anggap bintang and bulan tu owg' haih..terngiang-ngiang lagi yang dia cakap..skunk dia pandang xlangit cam aku tgh pandang skunk??..


yes..dia mesej aku lagi..tapi as a friend..tapi aku still anggap dia aku punya even dia anggap aku kawan dia jer..' kalau kite da xdepape..kita kawan jer..ty klau de jodoh kita cam dulu larh blk'..tau tak aku still hoping ko balik kat aku and say u love me once again? tapi kaw nak ke cakap camtu?? aku tau..kaw takkan cakap lagi..
yes..aku admit..aku tunggu mesej dia..aku happy dapat mesej dia..even mesej tu tulis..'camne nak jawab soklan mekanik bendalir?' 
aku punya larh suka..asal tah..


kekadangkan..bila aku rindu kat dia..aku mesej orang lain, boy lain, call membe aku, and kawan aku..tapi aku tak leh cakap ngan mama aku..ntah nape..aku mesti jadi sediyh..skunk aku da tau..ibu tu la tempat kita mengadu..kurangkan kesedihan kita..and ibulah yang boleh buat anak dia wase ok sket even xok sangat atleast aku still ley appy kn?


tadi masa kat library..haih!aku teringat kenangan kiteorang study sama-sama..bukan aku tak nak pegi library..tapi kat situ banyak kenangan yang wat aku teringat..dia penah cakap ' mock ty da abis study tewos tau balik umah..mock nampak sweet and chantek pakai tudung..suke tau tengok!'..
pastu tadikan..joe and ridwan gatal mulut betol..diowang g nyanyi lagu mejaga hati tuk aku..aku nangis..tapi aku still ley senyum..jahat tau kowunk..aku mmg nampak happy..tapi tuk penipuan paling besar aku wat tuk diri aku nie..bukh cakap ' ko nampak lagi pikir pasal faiz'..hurmm memang pown bukh..ari-ari aku pikir..dia watpe..da makan ke lom..dia da semayang ke lom..and bla bla bla..even aku tau dia tak pikirkan aku..tapi aku still pikirkan dia,,tu sebab bila aku dengar cite psl die or berkait ngan dia..mesti aku nangis even aku senyum..die cakap ' dia suke aku senyum..aku senyum nampak lesung pipit..manis jer..dia suke tengok aku nangis bab aku nangis cam budak..ty mesti dia beli gula-gula kat kedai kak long bagi aku..suh aku jangan nangis'..

ye..semua cakap suh aku lupakan dia..jadi kuat..aku try..aku try jadi lebih kuat dari skunk tapi senanyer..lagi wat aku sakit..orang cakap senang tapi aku yang lalui ni kowunk tak tau pe aku wase..2setengah tawon..bukan sekejap..banyak kenangan..da kenal family dia pown..da siap cakap ngan mom dia pown..mom dia pown suke aku..
haih..ni ke nak aku lupakan dia dalam masa sehari??
nie first time tau aku nangis sebab lelaki..selama 21 aku hidop..tak penah aku nangis sebab laki and the worst thing..TAK PENAH LAKI TINGGALKAN aku..skunk aku da wase..kenapa bila kite love sumthing mesti benda tu hilang??
ye..ALLAH Maha Mengetahui apa yang terjadi..memang aku akan dapat lagi baik..tapi akan dapat tu lambat lagi..yang skunk ni aku xlarat..
aku memang senyum..sebab aku nak orang tau and aku nak dia tau..aku ok..aku xsedih da tapi kat dalam aku???


pe aku tulis ni pe aku wase..pe aku nak cakap..kalau la dia bacekan..aku nak dia tau..KAW MEMANG AKU SAYANG LAGI..AKU HARAP KAU LAGI..tapi aku tak nak da aku menangis sebab kaw...





still <3 u :
gemock... 

No comments:

Post a Comment